top of page

Algemene voorwaarden

CONTACTGEGEVENS

Salon K - éénmanszaak

Kyani Lahoutte

Krombekestraat 45 | 8970 Poperinge

Ondernemingsnummer: BE0748.644.515

Telefoonnummer: +32 478 42 70 66

E-mail: info@salonk.be

​

AKKOORD ALGEMENE VOORWAARDEN

Door het gebruik van bovengenoemde website, het online maken van een afspraak of het genieten van een dienst bij Salon K verklaart u akkoord te zijn met de volgende algemene voorwaarden & huisregels.

​

AFSPRAKEN

  • KOM OP TIJD:
    Gelieve tijdig aanwezig te zijn op uw afspraak. Zo kan de planning gehouden worden en kan iedereen genieten van de voorziene tijd. Idealiter komt u 5 à 10 minuten op voorhand.

     

  • TE LAAT KOMEN:
    Indien u denkt te laat te komen, ongeacht welke reden, gelieve Salon K hiervan  op voorhand telefonisch op de hoogte te brengen. Tijdens dit telefoongesprek kunnen we dan overleggen of de afspraak nog al dan niet kan doorgaan of dient verplaatst te worden. Komt u te laat, zonder voorafgaande verwittiging, mogen wij de tijd inkorten op de geboekte dienst en toch het volledige honorarium aanrekenen.

     

  • ANNULEER TIJDIG:
    Indien u uw afspraak niet na kan komen, dient u zo spoedig mogelijk uw afspraak te annuleren. Uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak. Indien u deze verplichting niet nakomt mogen wij het gehele honorarium van de geboekte dienst aan u doorrekenen. Bij een te late verwittiging is dit 50% van de geboekte dienst. Bij een no-show, zonder verwittiging, is dit 100% van de geboekte dienst.
     Dan dient u steeds het verschuldigde bedrag binnen de week storten op de rekening van Salon K met vermelding van jouw naam en jouw voornaam. Je mag slechts een volgende afspraak maken, indien dit bedrag vereffend is. 

     

  • AFSPRAAK ANNULEREN VAN ONZE KANT:
    Indien Salon K uw afspraak niet kan laten doorgaan dien ik u 24 uur op voorhand te verwittigen. 

​

PRIJZEN
Alle prijzen van de beschikbare diensten kunt u terugvinden op onze website en in het salon. De prijzen zijn ook steeds inclusief BTW. De overeengekomen prijs omvat alle kosten met uitzondering van extra producten/diensten. Eventuele bijkomende kosten zullen steeds apart worden aangegeven tijdens de behandeling en vallen ten laste van jou.

​

BETALING & FACTURATIE
U betaalt uw dienst/behandeling direct na afloop van de behandeling. Dit kan contant, via Payconiq of QR-code via bank-app in het salon. In afwachting van een betaling kan er geen nieuwe afspraak ingepland worden. 

​

CADEAUBONNEN

Cadeaubonnen zijn 1 jaar geldig na uitgiftedatum en worden geactiveerd bij aankoop.

​

AANSPRAKELIJKHEID

Salon K zal zich steeds inspannen om de overeenkomst naar beste inzicht, vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uit te voeren. U erkent als klant dat Salon K slechts een inspanningsverplichting heeft en geen resultaatsverplichting.  Salon K heeft het recht om derden in te schakelen voor de uitvoering van deze overeenkomst. De Dienstverlener heeft deze derden met de hoogst mogelijke zorg geselecteerd om een goede kwaliteit van uitvoering te kunnen bereiken.  Salon K sluit elke aansprakelijkheid ten opzichte van de klanten of iedere derde persoon uit, met uitzondering van haar mogelijke aansprakelijkheid ten opzichte van haar klanten voor opzet of grove schuld. De aansprakelijkheid van ons is beperkt tot het bedrag dat wordt gedekt door onze aansprakelijkheidsverzekering. Salon K is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook ontstaan doordat zij is uitgegaan van door u, de klant, verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie en dit niet-limitatief met betrekking tot lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden, vrijetijdsbesteding… evenals met betrekking tot het door jou ingevulde formulier bij bepaalde behandelingen. U bent aansprakelijk voor schade toegebracht aan eigendommen van Salon K.

​

KLACHTEN

Indien u een klacht hebt over uw afspraak bij Salon K moet je de klacht zo snel mogelijk mondeling en schriftelijk melden aan Salon K, binnen 5 dagen na uw afspraak. Salon K moet de klant binnen de 5 dagen van antwoord voorzien. Indien een klacht over een behandeling correct is zal Salon K de behandeling opnieuw uitvoeren zoals afgesproken. Tenzij dit voor u aantoonbaar onnodig is geworden. Nadat u dit gemeld hebt aan Salon K, zal Salon K overgaan tot terugbetaling van de uitgevoerde dienst, of een deel van de dienst.

​

bottom of page